WOYDWW lintjes haken

Vandaag iets wat ik niet maak op mijn WorkDesk, maar op mijn bank.
Het haken van een tas.


Ik heb een lade in de woonkamer met kadolintjes en een half -af -boodschappentas.


Hij is flink van formaat.
Daarom duurt het lang voor hij klaar is. Ik ben afhankelijk van de lintjes die ik binnen krijg en kan niet aldoor doorhaken.
In het begin van mijn lintjeshaakperiode kocht ik wel lintjesbolletjes. Want geloof me; wil je dit doen, dan moet je heeeel veeeel kleuren hebben en letterlijk honderden lintjes.
Ik vulde dat dan aan met gekregen lintjes.
De basis was toen al een gul geschonken hoeveelheid winkelklossen met lint van een oude bekende.
Met die klossen doe ik nog steeds....ik ben er zo blij mee.
Maar de kleuren zijn dan beperkt.


Ik sta dus open voor het ontvangen van jouw lintjes als je er genoeg van hebt (haha)
Want op dit moment kan ik twee toeren verder maar dan moeten er echt weer andere kleuren doorheen om het mooi te houden.


Nog even doorhaken en dan kan ik 'm aan mijn fietsstuur hangen en  er boodschappen in halen.

Reacties

  1. Ik heb zoiets al vaker bij je gezien, en vind het nog steeds heel erg leuk!
    Knoop je de lintjes aan elkaar? En zorg je dan dat de uiteinden dan aan de binnenkant zitten?
    Veel succes verder, hoop dat je er snel een boel binnen krijgt!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk zeg. Nog nooit eerder gezien. Ik kan je helaas niet helpen.
    Maar misschien een idee: bijv bij Intratuin of Kruidvat iets kopen en inpakken met flink wat lint eraan. Je kunt zo hele stukken afknippen.
    Dat is het handige van een zelfbedieningsinpaktafel. (jongens wat een woord)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful looking bag you have made. Well done.
    Take care. God bless.
    Margaret #6

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een leuke bestemming voor iets wat je eigenlijk weggooit als de bloemen uitgebloeid zijn of het kadootje uitgepakt!
    ik hergebruik ze weer op een ander kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is an interesting bag - am sure you can find lots of different ribbons to finish it off. Look forward to seeing it grow.
    Hugs, Neet 5 x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning! I love colourful things.
    I wish I could crochet too.

    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige tas, hoe lang ben je er al aan bezig? Vicky #11

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What gorgeous and colorful work! Love it! :) Blessings, Felicia #43

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous bag, look forward to seeing it complete. Have a great woyww,
    Angela x 17

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How beautiful, I love how colorful it is! I don't have the patience.
    Hugs,
    Chris P #30

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh that bag is such fun! I translated your page with google translate - HAHAHA - although I know it is not always right, it made enough sense. I am sure I have lots of gift ribbon you could have - my email is diane_roberts72atbtinternet.com (replace at with @) so if you send me your address I will send you some ribbon to help finish!

    Morti @24

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten