lichtjes op dinsdag kistjesdag


Een tijdje geleden kregen mijn man en ik van onze kleindochter en haar vriend een kadootje op een zelfgemaakt dienblad .
klik hier om terug te gaan naar dat bericht.

Inmiddels hebben we dat dienblad in gebruik, 
drinken we uit de bekers en en staat alles op verschillende plaatsen.


Er zaten ook twee rode flesjes in, waarvan ik al had gezien dat ze licht zouden moeten geven.
Maar we hadden geen uitleg gekregen bij deze flesjes en de knopjes werkten niet.
Een beetje jammer... want als een kadootje gelijk na aankoop al kapot is, dan is dat wel een afknapper.
Niet alleen voor de krijger, maar ook voor de gever....toch?


Ik heb de flesjes 'voor de sier' op ons ladenkastje gezet.
En was al weer vergeten dat er aan- en uitknopjes aan zaten, die het toch niet deden.

Maar een zoon kwam langs, pakte terloops een flesje en prutste eraan: "wat is díít ?" 
"Ach ze zouden licht moeten geven maar ze doen het niet."

's Avonds zit ik op de bank en zie bij het schemeren ineens één van die flesjes aan! hahah. 
Mijn zoon had de knopjes aangezet zonder effect op dat moment, totdat het licht verdween. Ze blijken dus te werken.

Toen ik de lamp aandeed floepten ze weer uit... 

Heel grappig! Ze mogen als dank in mijn kistje.

Reacties

  1. hahaha toverflesjes!! of flesjes met een eigen willetje.. vul maar in wat je gelooft!!
    wel leuk toch als je thuis komt in een donker huis, 2 van die zacht schijnende lichtjes om je welkom te heten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel grappig. Gaan alleen aan als het donker is dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze hebben gewoon heel lang moeten voorgloeien. Het staat wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is dat niet leuk! Romantische lichtjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten