kraaltjes in je plantenbakje



Stekjes...ik had er weer een paar aan mijn Graslelie.
Laat ik ze maar in een potje stoppen, dacht ik....dan komen er nieuwen.

Dus potjes opgezocht en met aarde gevuld; plantjes erin.
Hé bah... dat ziet er helemaal niet leuk uit:
Van die mooie glazen zachtgekleurde potjes met van die lieve groene sprietjes in van die zwarte aarde!

Eens kijken wat ik daar aan kan doen.

Kraaltjes dan maar? Ja, dat is wel leuk.


En dan..? 

Nou, dan moet er nog wat omheen gerommeld worden.... ik heb nog wat restbloemen in vaasjes gezet. Uit een 'grote-bijzondere-visite-bos'




Daar kan het allemaal wel bij....



Nog wat vakantieborrelglaasjes van mijn schoonouders uit de jaren 60 op zijn kop en het plaatje is compleet.


En nou maar groeien: Graslelies!


Reacties

  1. Dat ziet er helemaal leuk uit. Ik zit met bewondering te kijken hoe je dit in een handomdraai op het dienblad tovert. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je daar een gezellige bak mee gevuld. Helemaal geen gek idee om zo de potjes te vullen.
    Die plantjes doen het volgens mij altijd. We hadden ze vroeger thuis ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig tafereeltje!!!
    vind je vaasjes ook zo leuk! lijken wel toefjes slagroom.. hele grote dan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten