groene creativiteit in de stad.

Dit is toch wel een terugkerend item op mijn blog. Ik ben fan van groen.
Heerlijk.

Wat een goed idee om steden te vergroenen. Je wordt daar zo blij van. Ik tenminste wel.
Daarom weer wat groenigheid die ik tegen gekomen ben.




Op het plein bij De Broere (kerk waar Waanders Boekhandel in zit te Zwolle) staat een heus prieel.




Hoe komen ze op het idee!



En dit dan ....zomaar een klein dwars-straatje in het centrum waar druk gelopen wordt.
Ik moest een poosje wachten voor ik de foto kon nemen zonder benen erop.



Als ik zoiets tegenkom dan juicht mijn hartje en denk...er kan nog meer bij!



Hebben ze bij jullie in de buurt ook nog iets groens toegevoegd de laatste tijd?

Reacties

  1. Daar hebben ze werk van gemaakt. Heerlijk plekje om te zitten.
    En die kleine stadstuintjes daar kan ik ook echt van genieten.
    Wij wonen op een dorp, maar ik vind dat ze weinig of niets groens toevoegen.
    Er wordt wel weggehaald volgens mij en vol gebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg... nee hier weinig groens... mensen werken allemaal en/of hebben geen geld om te tuinieren.. gemeente doet ook steeds minder.. parken zijn tegenwoordig alleen nog grasvelden, daar komt elke 2 maanden een man op een machine om te maaien.. dan heb je het groen wel gehad hier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten