foto's van niks voor de vakantie

Vakantietijd... het is weer zover.


Gaan jullie nog op stap? Of ben je al weggeweest, dat kan natuurlijk ook. Of blijf je thuis?
In ieder geval even genieten van dat het zomer is... en dus mooi buiten. (weer of geen weer)


Ik ga een blog-rust-pauze houden (stiekem heb ik het te druk haha, maar dat vertellen we niet)
Intussen verzamel ik wel ideeën... hoop ik. En foto's. Geen idee wanneer ik "terug" ben.


Het zal nog niet meevallen om níet te bloggen. Want het is maar wat kaal, zo zonder blogspul.

Om de vakantie in te luiden...wat foto's van afgelopen tijd, die werkelijk nergens op slaan, maar toch misschien wel aardig zijn.


Ik ben niet van de instagram: je kunt wel overal aan beginnen, denk ik dan. Ik twitter niet. Ik link niet inn en ik instagram niet. Scheelt een heleboel tijd volgens mij.


Maar ik schiet wel foto's te pas en te onpas.


Zó leuk om op de foto te zetten, wat er eigenlijk helemaal niet toe doet.


Als jij fotografeert wat zet je dan het liefst op de kiek?
(ik ga alle antwoorden nog lezen hoor... en ik ben niet weg)


Tot 'na de vakantie'....Veel plezier allemaal.


(Alle foto's zijn door mijzelf gemaakt)


Reacties

  1. Mooi die lampen foto. Vogeltjes zet ik graag op de foto. Een fijne blogpauze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk, om 'zomaar wat' foto's te nemen! Zo'n foto onderweg is ook leuk, om het moment terug te halen dat je daar was en waar je aan dacht enz. Het lijkt mij leuk om dat soort 'onbelangrijke' momenten eens vaker vast te leggen.
    Geniet van je blogpauze en de vakantie. Wij gaan nog weg, heerlijk naar Texel.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij zijn al een weekje naar Nederland geweest en eind september gaan we zuidwaards. de zon opzoeken. Ja leuk foto's maken, ik heb er zoveel op mijn telefoon staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, we gaan niet met vakantie. Leuke foto's, ik vind de verscheidenheid van plaatjes mooi! Zelf maak ik graag foto's van dingen om me heen, dieren, wolken, bloemen enz. Fijne 'vakantie';-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, die foto's! U hebt er oog voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten