dagbesteding

Vorige week stonden we voor de deur bij mijn zus. Ze woont een eind weg en we waren in de buurt.
Dus dan is het leuk om te kijken of ze thuis is.
Dat was ze niet...daar was ik al bang voor.


Deze tas maakte mijn zus voor mij. Ben ik daar even blij mee!

Toen ik haar belde, vertelde ze dat ze op de dagbesteding was en of we daar niet heen konden komen.
Leuk natuurlijk. Zo zouden we haar toch zien en gelijk kijken waar ze tijd doorbrengt.

De dagbesteding is gevestigd in een voormalige school en ziet er fris en gezellig uit.
Prachtig kleurtonen, mooie vormen en een relaxte, rustige uitstraling. Kortom... een prachtige omgeving om te werken.



We vonden haar bezig in een zonnig lokaal.
Na een dikke knuffel liet ze zien wat ze aan het doen was.



En we kregen een rondleiding door het gebouw en maakten kennis met heel wat fijne mensen.

De artikelen die gemaakt worden, worden verkocht in de winkel om vervolgens met dat geld weer materiaal te kunnen kopen.
Morgen krijgen jullie het adres van die winkel (voor als je iets leuks ziet wat je aan zou willen schaffen).

Zo zijn er vitrines met de voorbeelden van wat er gemaakt wordt.. Dit ceramiek bijvoorbeeld.





En deze kippen dan... Geweldig niet?!


Heb je geen ruimte daarvoor? Geen nood... deze schapen, die plat zijn hebben maar een klein richeltje nodig om te staan.


Er is veel te zien daar... maar ik ga nu eten koken...want op dit moment dat ik schrijf, is het namiddag. 

Morgen vertel ik verder. Tot dan maar weer.


Reacties

  1. Wat een mooie spullen. De kipjes en schaapjes super mooi. Lieve tas met dat hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen! Zou er graag gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten