dagbesteding 5

Saaie titel zeg! kan ik niks beters bedenken?
Maar bij het terugvinden van de post is het handiger... dus saai dan maar.



En ja.  Nu het laatste staartje.
Want er waren nog wat losse eindjes.


We hebben dus uitgebreid de lokalen doorgelopen en ik kon lekker mijn gang gaan met foto's maken.
We hebben handen geschud en genoten van de ontspannen sfeer die er hangt daar.
(Val je midden in dit bericht, dan zul je even terug moeten bladeren, anders snap je er misschien niks van).



Terug in het lokaal van mijn zus stond inmiddels de koffie klaar met wat lekkers erbij. Verschillende mensen schoven aan. Met de nodige humor werden er verhalen verteld en werd er gereageerd.
Leuk.

Allemaal Leuk én gezellig.

Maar ondanks dat het zó gezellig is, dat begeleiders met zóveel liefde en inzet aan het werk zijn,
dat mensen naar beste vermogen met elkaar werken, blijft toch het verdriet om gebrokenheid wat je ook ziet.



Want als je toch eerst alles kon, een goede baan- en duizende gezonde mogelijkheden...: 
en je kunt dan ineens met ernstige beperkingen veel minder dan toen, dan is dat nogal wat. 
Maar dan is dit ook een bewonderenswaardige plaats waar topprestaties worden geleverd.

Borduur maar eens met één hand op je naaimachien volgens de lijntjes van een patroon, zoals mijn zus dat kan!



Je begrijpt inmiddels echt wel hoe trots ik ben op mijn zus, he?  En hoeveel bewondering ik heb voor dit werk. 
Dan is dit dus het einde van het verhaal.

Reacties

  1. Jij mag trots zijn op je zus. Maar ook wel een beetje op jezelf. Dat je alles zo leuk aan het showen ben geweest. Mozaïek vind ik erg leuk op je foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie serie blogs. En inderdaad goed om te noemen, dat het écht bewonderenswaardig is. Al die mensen die het moeten doen met minder mogelijkheden dan eerst. Dat die zulke mooie en humoristische dingen maken. Inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werk weer. Je mag inderdaad trots zijn op je zus. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor deze mooie week en dank aan je zus dat je het aan ons mocht laten zien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten