dagbesteding 3

Goedemorgen allemaal... (of lees je 's middags/'s avonds mijn blog pas? )
Een nieuwe week is van start gegaan.
En dus ook nieuwe blogposts.

tja...want ik had voorraad.


Die dagbesteding he! Waar ik pas op bezoek ging... ik heb er mijn hart opgehaald. Heerlijk zoveel nieuwe ideeën.
Nou wil het geval dat de meesten van jullie super creatief zijn en zelf  'alles' maken. Het risico zit erin dat je dingen die je zou kúnnen maken op je to-do-list zet en dat er nooit wat van komt.

Waar wil ik heen? Overweeg eens om toch iets creatiefs, wat je best zelf zou kúnnen maken, maar wat een ander al gedaan heeft, te kópen...als traktatie voor jezelf of voor een ander.

Daar doen wij 'soort mensen' niet zo gauw aan hé?
Maar juist als je ziet hóe creatief het is, waardeer je het ook misschien wel meer als mensen die er de lol niet van inzien, hoe je het zou kunnen maken. Je ziét de gaven van de ander, die dit heeft gemaakt.


haha....ja dit is een verkooppraatje om al die mooie dagbestedings-dingen aan de man te brengen.
Er zit vast wel een winketje ergens bij jou in de buurt.

Goed terug naar de eigenlijke tekst.

Er is dus daar een man die kabouters schildert. ? Dat doet hij kleurig en netjes.
Daarna komen ze onder de handen van mijn zus door...en worden voorzien van 'glitter and glamour". 
Het zijn namelijk kaboutertjes die houden van bling-bling... heel eigentijds, maar dat vind je nergens in een tuincentrum, nietwaar? En ook niet bij de Xenos kan ik je verzekeren. In ieder geval niet zó liefdevol opgetuigd.



Helemaal te gek dus. Denk je eens een herfstvensterbank in met van die mannetjes! Daar word je toch vrolijk van!

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten