dagbesteding 2

Zoals beloofd het vervolg van gisteren.
Het bezoek aan de dagbesteding, waar mijn zus werkt.

Ik liet jullie al die tas zien die ik kreeg van mijn zus... 
maar er zijn er nog meer en die gaan wel in de verkoop. 
Zoals dezen dus:


Lachend vertelden ze dat ze heel wat AH tassen hadden opgehaald om te pimpen. Nou dat kan ik me voorstellen. Ziet er zo leuk uit. Blij dat ik er één heb, zeg!


Een van de vrouwen die deze tassen ook maakt -Lenie heet ze- haalde haar breiwerk tevoorschijn.
En kijk nou eens wat een geduld om deze deken te breien! Het is wél een zonnige kleur, dat maakt het breien vast een aangename bezigheid. Maar dan blijft het nog een geduldwerkje wat ik haar niet na doe...


Zo divers als de creativiteit kan zijn, hé? 
Deze gespannen zijde bijvoorbeeld:
hierop worden vrolijke tekeningen geschilderd, waarna de lijnen met een volle stift worden nagetrokken.


Er waren verschillende ramen. Het idee om het zo op te spannen per serie is nieuw voor mij... maar ik werk ook niet met grotere hoeveelheden. Wel iets om te onthouden.


En dan worden de schilderijtjes uitgeknipt en opgeplakt. Jammer dat ik vergeten ben te vragen waarmee ze het lijmen, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, want het ziet er perfect uit.


En zoals ze hierboven zijn, worden de kaarten dan in de winkel verkocht.


Ik heb zoveel gezien dat ik meer blogjes vul met prachtig 'spul'. 

Maar ik had het adres van de winkel beloofd...
Hier is ie dan-

Genoeg inspiratie voor een dag toch?...fijne weekeind verder
 en tot maandag ;-)

Reacties

Populaire berichten