Stichting Focus

(Mocht je voorgaande 2 blogposts hebben gemist, misschien is het handig om dat eerst te lezen)



Nu eindelijk mijn punt: 
We hebben ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd bij Focus in hun jaren 70 ruimte.

Wel leuk om te vermelden dat de steentjes muren allemaal gestuct waren. Alle stenen zijn opnieuw geschilderd, evenals de voegen.. Wat een werk!



We zijn allang niet meer met z'n tweeën.... Inmiddels zijn we met 31 'man'.
Voor die 31 'man' die blijven eten, en waarvan een paar baby's moeten slapen..is ons huis te klein.
Nou hebben we echt een grote woonkamer..maar we redden het niet meer.

En toen kwam ik dus bij Focus voor de bookcrossing-boekenkast. 
Ik was meteen verliefd op deze ruimte.
Gelukkig vond mijn man het direct een prachtige mogelijkheid om een feestje te vieren.
Leuk natuurlijk omdat we in de tijd van die stijl zijn getrouwd.
Feest van herkenning dus.



We hebben overwogen om de catering te laten organiseren door Focus. Ook dat kon.
Maar hebben uiteindelijk zelf voor het eten gezorgd. BBQ!



We hadden een af te sluiten deel van de school tot onze beschikking..inclusief een overdekt terras.
Er is een behoorlijke keuken die je mag gebruiken. 




Er is een kinderspeelhoek.
Er zijn aparte ruimtes waar je een babybedje kunt zetten en natuurlijk is er sanitair.



Je hebt een heel speelplein voor jezelf met -in de zomer- een wilde bloementuin.




Er is een konijnen-ren, een speelrek en een zandbak.
Bovendien zit er een degelijk hek om het plein, je raakt dus geen kindje kwijt..



Nou, je kan je voorstellen dat wij  het -met al die gezinnen met kindjes van 16 jaar tot een paar maand oud- daar prima naar onze zin hadden...

Te huur.... dus.... (als jullie maar wat gaten per jaar overlaten voor onze feestjes in de toekomst).

Reacties

  1. Oh, wat een mooie locatie Elisabeth.we er gaan snel eens kijken. IK heb al een paar boeken klaar liggen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was feest daar dat kan ik me voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts