sprookjestuin


Een tijd geleden heb ik in een woonwijkje bij een appartementengebouw een nieuw aangelegde tuin gevonden in openbaar groen.
Een bewoner uit de flat had een ontwerp getekend en op het mededelingenbord in de hal van de flat gehangen.
Het tuintje grenst niet aan het flat zelf maar ligt iets naast een bijgebouwtje.
Er komt voldoende zon en is gewoon toegankelijk vanaf de stoep.

Af en toe kom ik in de buurt en ga even kijken. Het is lastig foto's te maken omdat het dan midden op de dag is.
Maar evengoed vind ik het heerlijk om er rond te lopen en te zien wat er nu weer bloeit en is bijgekomen.
klik hierop: eerste bericht en tekening  


Het tweede bericht met foto's geeft een beetje een zomeroverzicht.
Het is onbeschrijfelijk hoeveel verschillende soorten planten er in die tuin groeien.
Klik hierop voor: vorig jaar augustus

En dan nu mijn rondje van deze week in foto's







(Het is moeilijk om op plaatjes te vangen, zo'n tuin)

Heb jij in de buurt ook een open tuin die de moeite waard is?
Leuk om te delen.
Hier zijn er best wel wat.


Reacties

  1. Mooi wordt het. Hier in de buurt heb je de tuin van Ton ter linden, onze buurman, is te zien op Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat er naar ideeën van bewoners word geluisterd en gekeken. Een prachtige tuin als resultaat! Foto`s zijn prima hoor!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wat dit soort magisch tuinen ,met nartuurlijke vormen en bogen ,mooi hoor deze tuin helemaal over een aantal jaren als alle bogen begroeid zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi!
    Nee zo'n tuin kennen we hier niet. Ik ga wel graag naar de Eekhoeve ( boerderijruin met plukbloemen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten