vilt en knopen


Het moesten viltkralen worden... maar het werden viltknopen.
Toen Hettie voor de inloopochtend wilde voorbereiden, kwam er niets van kralen maken.
Dan maar knopen met vilt.



Wat een leuke bezigheid. De fris gekleurde knopen en de bonte viltlappen nodigden uit om er iets moois van te maken.


Wat kun je ermee, vraag je je af? Nou wat denk je van een verzameling hiervan op een zomers t-shirt.
Of misschien kun je ze rijgen en er een ketting van maken.
Met een beetje kunst en vliegwerk, draag je ze misschien in je oren?



Gezellig om combinaties te maken.


Sommige combinaties leken wel taartjes ;-)

Natuurlijk kwamen ook de meegenomen handwerken ter tafel..
Dat laat ik morgen zien.


Reacties

  1. Wat leuk gedaan, het ziet er zo al heel leuk uit! Leuk om bij elkaar te leggen in een voorjaars of zomers hoekje in de kamer!
    Ik ben lang niet op je blog geweest, leuk om weer eens langs te komen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word altijd vrolijk van knoopjes :-)
    Een poosje geleden hadden ze bij action leuke zakjes met knopen in verschillende kleurtonen . Ik had er een paar meegenomen en ook al van gebruikt... maar met vilt is het inderdaad ook érg leuk! Ook leuk om een tas mee te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee met erg leuk resultaat. Nu weet ik wat ik op een saaie bloes ga naaien! Dank je wel voor deze inspiratie...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts