schrift versieren

Afgelopen week logeerde dochter Maria bij ons. Wat heerlijk om je 'kind' weer even om je heen te hebben zelfs met kleinkind.
We hebben ervan genoten.


Natuurlijk moest er ook even geknutseld worden. Lekker op de zonnige zolder aan de grote tafel.
Het is heerlijk om alle spullen tot je beschikking te hebben en naar hartenlust te kunnen pakken wat je leuk lijkt.
Ja ik heb niet alles, maar het is wel een snoepwinkel voor creatief bezig zijn.

Het werd; een schrift versieren. Dus mocht er van alles bij worden gepakt tot en met organza toe.

Dat organza bevestigen was nog wel even een dingetje, want plakken bleek niet te gaan.
Maar.... tada...ik heb een naaimachien en dus kon ik het wel even vast stikken.


Ik zou zelf nooit organza op een schrift bedenken, maar wat is het leuk! En ik mag de foto plaatsen.
Morgen nog wat van Maria, maar dan van haar eigen blog.

Reacties

Populaire berichten