plaid haken

Zoals gisteren beloofd...de 'oogst' van wat er op de inloopochtend op tafel kwam.


Hettie bracht haar deken mee die ze aan het haken is. Veel van jullie kennen het wel; Het patroon van elke week een nieuwe toer.

Inmiddels zullen er honderden van bestaan.
Ook Hettie heeft er heel wat op haar naam staan... (stuk of 8 geloof ik).
Je kunt eindeloos variëren met kleuren.


't moet wel een leuk werkje zijn. Vreemd eigenlijk dat ik er maar niet aan begin. Als ik dit zo zie, gaat er toch wat kriebelen.

Toen kwam natuurlijk nog zo'n mooie deken tevoorschijn van Flora. Weer een andere jaargang patronen.
Er zijn vast mensen onder jullie, die die kleden ook maken of gemaakt hebben.


Weer heel anders, he? 

Tja.. Er werden dus knopen op viltlapjes geborduurd, haaksels getoond en ik heb enkel draadjes zitten uitzoeken. 


Aan het eind van de ochtend had ik 4 kartonnetjes met 6 á 7 kleurdraadjes uitgezocht.
Bijna net zo rustgevend om te doen als haken.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten