dinsdag -kistjesdag


Gisteren vertelde ik van de snuffelmarkt waar we zijn geweest. Ik heb heeeeel veeel echt mooie dingen moeten laten liggen. Ik had nb. net een doos met spullen naar een andere rommelmarkt gebracht en zou zo weer van alles in huis halen?

Wel moeilijk hoor.

Eén ding kon ik niet laten liggen; een sleef! Oftewel soeplepel.

Iedereen vraagt dan;  wat ga je dáár nou mee doen? Ja. Iets wat nog op mijn to-do-lijstje staat.
Nl. in gebruik nemen als lichtjeshouder.


Ik heb 'm voorlopig maar in het kistje gehangen. Beetje aankleden met blaadjes van een oud receptenboek. En het zoutvaatje erbij.


Aansteken doe ik nog maar niet. Eerst met mooi weer in de tuin uitproberen.
Fijne dag allemaal.


Reacties

  1. Ah dit is wel een heel leuk idee hoor. En wat lachen dat je net van alles hebt weggebracht, zo gaat het bij mij ook. Mijn man staat zelf op de rommelmarkt en ik ga struinen, het is zo leuk! Tegenwoordig ga ik wel heel selectief te werk anders moeten we inderdaad weer heel veel naar de kringloop brengen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten