boom knippen. knipwerk

Omdat ik op de inloopochtend zat te luisteren naar verhalen van gasten en mijn handen zich verveelden (mijn oren niet hoor).... ben ik aan het knippen geslagen.

(Wie van jullie kan zich beter concentreren als ie aan het tekenen of doedelen is?)



en toen kwam dit tevoorschijn.
Er was nogal wat commentaar... in positieve zin.."doe je dat uit je hoofd?"
"teken je dat niet eerst" enz.

Nee als ik eerst teken, wordt het niks. Knippend gaat veel makkelijker...dat vind ik. ja hehe! Als je iets kunt, vind je dat altíjd makkelijk. 
Grappig is, dat ik met de volgorde van knippen (woordjes) geen moeite heb, maar prompt de lijm op de verkeerde kant smeer naderhand..haha. 
En daarom heb ik de suikerpot even geleend en er suiker overheen gestrooid..Zo is de lijm weer weggewerkt.


Nog meer bomen?

Nou ja, onderstaande heb ik wel getekend, maar eerst alleen enkele lijnen als takken, die ik later omgetrokken heb om uit te knippen.
Dat gaat dan nog wel. Maar ik raak direct in de knoop met de takken als ik eerst teken.

klik hier




Behalve bovenstaande boom, moet ik dus eigenlijk gewoon maar gaan knippen. Zo zijn onderste plaatjes ontstaan... 

en hier



en hier



en hier





en hier



En ergens op de blog staat deze ook nog... maar nu heb ik 'm ingelijst.



Leuk om te doen. Probeer maar eens. Echte knipkunst vind je op Pinterest. Dit van mij is slechts kinderspel.


Reacties

  1. Kinderspel? Dan wel mooi kinderspel.
    Ik vind dit erg knap. Zeker dat je de woorden zo mooi knipt.
    Moest wel lachen om de lijm...
    Mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo kinderspel? Menig volwassene doen je dit echt niet na!



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap!!! Erg mooi gedaan. Ja ik concentreer me ook beter als ik iets doe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten