armbanden van leer


Voor een aantal tieners moest ik een afscheidskadootje hebben. Wat geef je die jongelui?
Ik dacht eerst: ik koop voor hen een armbandje van leer, maar die dingen zijn nog wel prijzig en als je er dan 7 moet hebben, is dat al gauw een heel bedrag.
En ik had al een kadootje voor hen. Dat armbandje was slechts een extraatje van mijn kant.

Dus dan maar zelf doen.
Lapjes leer opgezocht en de knopenpotjes.
Wel leuk om te doen en het resultaat is best gezellig.



Nou is alleen de vraag: hoe vinden die 'gasten' dat zelf?
Ik kan me zo voorstellen dat wij heel andere dingen 'cool' vinden dan zij.



Maar als je zo blijft twijfelen dan wordt het drie keer niks.. Dus maar aan de slag gegaan.
Afwachten hoe ze het vinden. Maar of ik dat ooit hoor....?

Efin, het is uit een goed hart...zullen we maar zeggen.
Wel jammer dat ik geen goede foto's heb gemaakt van het hele resultaat.

Reacties

Populaire berichten