WOYWW wat is er op mijn werkplek woensdag.

Gisteren zagen jullie al de mooie Orchideeën. Eigenlijk is dat ook mijn werkplek beneden.
Mijn plekje in de woonkamer...maar tegelijk de plek waar ik zit te lezen of te handwerken.


Om niet elke keer naar de zolder te hoeven, heb ik wat bij de hand.


We hebben sinds kort een nieuwe lamp en dus heb ik meer licht op mijn werk in de avond. Dat is fijn.

Verder heb ik al een poosje een doosje van karton. Gekregen van een kennis die er niets meer mee kon.


Het is beplakt met papier en ik was er meteen weg van. Ideaal want er past een grote schaar in.


Dan is er nog het trommeltje... dat gaat ook mee in de auto als ik daar iets wil maken (tijdens een lange rit, gezellig naast mijn man). Maar normaal staat het dus naast de bank.



Het handwerk ligt een beetje stil. Maar dat geeft niet... er zijn nog wat 'projecten' af te maken en dat komt vanzelf. Alles op zijn tijd.



Reacties

  1. Wat een geweldig fantastische lamp!!!!
    groet!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit en zo netjes. Wat een leuke lamp!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW such lovely creations ♥ from MiSchra #27 at WOYWW

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lamp! Heb je die self gemaakt? Of zo gekocht? Een geinig idee.
    Prachtige doosje en trommeltje. Ik had ook zo'n trommeltje. Jammergenoeg is er tijdens de verhuizing een grote deuk in gekomen en heb ik het weg moeten gooien. Zonde he.
    En zo'n mooie orhidee. Ik ben gek op orchideeën.
    Bedankt voor je bezoekje met reaktie,
    Een fijne week gewenst,
    Groetjes,
    Lisca#6

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, that orchid is stunning..the colour is amazing!! I love that tin full if your sewing items too, very clever the way you covered it 😊💖
    Hugs, LLJ 16 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous orchids, and I love the little vintage sewing tin, it's so pretty. Thank you for stopping by my desk earlier, have a great week,
    Diana #18

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such pretty boxes to put your craft items in!
    Have a great day.
    Diane - WOYWW #30

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The tin is really nice. The orchids are beautiful - such gorgeous colours.

    Sharon K #42

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am completely smitten with that awesome Lamp!!! Did you make it? Oh my gosh, in love!! Your orchid is beautiful too. I have one that just bloomed again after 5 years of doing nothing! Can't believe it. It almost got thrown out so many times. Now it is beautiful again.
    Happy Creative Week to you!
    Kim #66

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sorry, the above number should be #68 :)
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten