Warchild


Vandaag eens even een andere creatieve bijdrage...zingen voor een tv programma.


Dochter Anne Lies stuurde deze mail rond....:

Op 29 juni wordt er een tv programma gehouden om geld in te zamelen voor WARCHILD. Een organisatie die zich inzet voor kinderen die slachtoffer zijn van oorlog en oorlogsgeweld.

Om die avond mooier te maken heeft de organisatie bedacht om kinderen met hun ouders te laten zingen. Je kunt een filmpje opnemen waarin je met je kind zingt, en dat insturen. Het filmpje met de meeste views maakt kans om op tv te komen. Rhodé en ik hebben zo'n filmpje opgenomen. Het lijkt me vooral voor Rhodé heeeeeel leuk als ze een keer in de spotlights kan staan. Jullie weten hoe gek ze is op zingen!!
Willen jullie ons helpen, door dit filmpje lekker vaak te bekijken, door te sturen naar anderen, en te zorgen dat we veel views krijgen?

Nou.. ik dacht: ik deel dit ook met mijn blogvrienden... Misschien kunnen jullie ons verder helpen door eerst eens even te genieten van dit lied gezongen door dochter en kleindochter...en dat - als je dat wilt/kunt- ook nog te delen?

Veel luisterplezier.


Reacties

Populaire berichten