Irisvouwen


Kaarten maken en in dit geval Irisvouwen was afgelopen donderdag het 'werkje' van de inloopochtend.



Een simpel werkje waar je toch een beetje je hoofd bij moet houden.
Simpel is het in ieder geval wat betreft het benodigde materiaal.





Kijk voor mee informatie op een vorige blogpost van een tijdje geleden.

Klik op deze link



Bovenstaande kaart was nog niet af.. Er moet nog groen blad op deze vrucht

Ook nu is het weer gelukt... Niet iedereen komt om te knutselen. Er wordt evengoed alleen koffie gedronken met wat lekkers erbij en geluisterd, gepraat, krantje of blad gelezen en een spelletje gedaan.
Meestal zijn alle tafels wel bezet. Het is zonder voorwaarden, ieder is welkom, koffie (of thee) is gratis, aandacht is gratis en welgemeend. En het is gezellig.




Ik laat nog een mooie kaart van Marja zien. Daar heb je wat specifieker materiaal voor nodig... en daar waag ik me niet aan. Maar mooi is het wel natuurlijk.

Fijne dag allemaal!

Reacties

  1. Ik kende dit soort vouwen niet! Lijkt me wel een nauwkeurig werkje, maar wel zen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts