cadeau voor een bruiloft

40 jaar zijn ze getrouwd: vrienden. 
We waren uitgenodigd en dat was leuk, want we hadden elkaar al een hele poos niet gezien. Het werd een gezellige avond waar weer wat bijgepraat hebben met het bruidspaar en andere oude bekenden.



Voor een stel dat inmiddels al zoveel heeft, is het lastig een cadeau te bedenken. 
Al jaren los ik dat op door een feestpakket te maken. Inmiddels hebben bedrijven en supermarkten dat ook ontdekt en kun je kant en klaar de pakketjes uitkiezen bijvoorbeeld bij een supermarkt.

Maar dat is me te simpel. En dus verzamel ik zelf wat ik nodig heb en ga dan eens kijken wat ik kan maken voor het feest.




We zijn niet de enigen die met een wijntje en wat lekkers aankomen, maar de zomer is hopelijk lang.


Reacties

  1. Dit is toch veel leuker. Ik kan het echt waarderen dat iemand er aandacgt aan besteed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten