beschilderde muren

Gisteren fietste ik door de stad van het ene eind naar het andere... Ik moest wat boodschappen hebben en wilde gelijk op zoek naar een sjaal of jasje. Binnenkort trouwt onze zoon en daarvoor maak ik een jurk.
Maar die heeft korte mouwen en het kan nog wel eens koud zijn.
Lastig om iets te vinden...

Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een sjaal die ik als een soort stola kan dragen.
Maar ik ben nog niet tevreden.

Al fietsend kom je natuurlijk van alles tegen en soms stap ik even af.
Ik kwam dit elektriciteitshuisje tegen...en vond dat een prachtige oplossing. Zo mooi.

Er zijn hier heel wat plekken in de stad die beschilderd zijn. Ik moet toch nog eens meer foto's maken. Ik heb al één en ander op de blog gezet, maar ik zie regelmatig dingen die ik nog niet kende.


Dat brengt me op het volgende... het zoeksysteem van deze blog is niet meer wat het wezen moet.
Dat maakt het ingewikkeld voor jullie (en voor mezelf) om iets terug te vinden.
Tot mijn dochter opperde, dat er linksboven een zoekvakje van google zit...hahah.
Dat helpt. Als ik tenminste de post goed tag.
Ik zal mijn best doen.

En anders lekker scrollen....als je tenminste daar de tijd voor kunt maken...
Fijne zonnige dag allemaal

Reacties

  1. Prachtig.... ik ben dol op Street Art.
    Mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat ze ervan gemaakt hebben. Hier houd ik wel van. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten