daar ben ik weer

Ja, daar ben ik weer...
Wat was er nou eigenlijk aan de hand? Niet zoveel bijzonders...Een volle agenda, een vol hoofd.
Veel nog af te maken en even helemaal geen blogpuf én weinig te melden op dat moment.

Wel goed: zo even geen geblog...na al die jaren. Maar ik kan het niet helemaal laten.
Dus ga ik op een wat rustiger tempo weer aan de blog!
En eens kijken of mijn "oppe-inspo" -zoals mijn dochter dat pleegt te zeggen- voorbij is.

En zeg nou zelf... Als het erin zit, komt het er vanzelf uit. Toch?


Dit is een foto van mij... Leuk detail dat nu weer helemaal actueel zou kunnen zijn: Mijn vader had in de woonkamer van onze flat een afscheiding gemaakt van -in frisse kleuren geverfde- buizen (pijpleidingen) die hij tussen de grond en het plafond had bevestigd. Er hing zelfs een plantenbak aan, zoals je ziet. En ik zit lekker te knippen.

Reacties

  1. Proberen je hoofd wat leger te maken en aan jezelf denken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo gaat dat weleens hè... komt wel weer. Leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die foto. Nog nooit gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja zo gaat dat soms maar bloggen blijft leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen zat het er al in die creativiteit, bij vader en dochter. In onze oude woning hadden we een houten luxaflex aan het plafond met jawel een plantenbak ervoor. Was vast mode. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten