WOYWW waar ben ik mee bezig.

Een nieuwe What's On Your Workdesk Wednesday....
Al een poosje liggen ze er. 
Denimbloemen


Er komen er meer! 
En wat ik dan moet weten, is hoe ik zorg dat de lapjes niet teveel gaan rafelen als ik ze was.
Want ik maak er wel iets van dat wasbaar moet zijn.

Geen idee wat het gaat worden. Maar het begin is er en het is leuk om te doen.


Eigenlijk heb ik op dit moment maar weinig tijd voor zoiets.
Daarom zijn het er ook nog niet zoveel. Alle projecten lopen trouwens een beetje door elkaar.
Als ik boven kom om te naaien, zie ik de wasmand staan met strijk en omdat ik geen hekel heb aan strijken en wel de was in mijn kast wil hebben, ga ik aan de strijk ;-)


Wanneer voel jij je geroepen om eerst je taken af te maken? Of heb je er maling aan.


Reacties

  1. Tsja....meestal pak ik ook eerst de ´taken´, wetende dat als ik het niet doe, de boel zich razendsnel opstapelt! Maar ergerlijk is dat soms wel, want dan blijft er zo weinig tijd over.....
    De bloemen zijn prachtig! Ik denk dat ik je idee ´steel´, heb nog veel resten jeans liggen en wist niet wat ermee te doen.
    Fijne dag!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar! Dan vind ik dat ik pas maar mijn hobbyruimte mag als ik dit of dit af heb.
    Of ik ben er eindelijk en dan is ineens de zin weg of ga ik alleen opruimen in plaats van freubelen.
    Maar ik kan ook zo ineens een aanval hebben en dan blijf ik doorgaan.
    Ik probeer mezelf een middag te geven dat ik gewoon lekker mag hobby-en.
    Voor dit jaar heb ik een paar kleine doelen opgesteld. Puur voor mezelf. Zo wil ik een pop uit 'mijn gehaakte pop' maken. Ik wilde dat ik het toch in mijn koffer had gestopt. Nu zat ik 4 dagen te niksen met alleen een saai boek en een gescheurde knieband. Tja zou ik wel skiën, dan kan ik niet meer haken daarna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die bloemen, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Ik vroeg me af of je misschien het buitenste stikrandje met een zigzagsteekje kon maken, zou dat leuk zijn? Dit tegen het rafelen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty flowers - have fun making something from them. Linda #47

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om je werkplek te zien en ben benieuwd wat het gaat worden, je denim bloemen. Ik vind het nu al een plaatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your room is so neat and tidy! I am not good at sewing, so to stop the fray edge, I use 'fray stop' fabric glue.
    Have a wonderful Wednesday
    Bubbles #33
    http://patchworkapples.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love those denim flowers - they would look great on loads of projects :-)
    Hugs, LLJ 13 xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee om de denim tassen mee op te vrolijken, misschien is strijkvlieseline een goed "vasthoudertje" ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I too use fray check to stop the edge fraying - or you could try PVA glue. I t depends how much washing the item will get - anyway good luck with the flowers x Jackie 28

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love all the blue on your desk! It's one of my favourite colours - very calming! Thanks for sharing

    Sharon K #44

    BeantwoordenVerwijderen
  11. They are lovely! You can get a liquid fray stopper to put on the edge, I can't remember what it's called, but widely available from fabric and craft stores. These flowers will look great on so many things!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I started okay this morning but got tied up with a difficult project so only just getting round to starting my visits. Loving your denim flowers, gorgeous. Have a great woyww and happy crafting, Angela x 26

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cool! I think the fraying might add softness. Here in a america we have 'fray check' You may also find a regular fabric glue that will not wash out. Creative Blessings! Kelly #42

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wel, vroeger had ik zoiets van eerst taken dan crea, maar tegenwoordig doe ik het niet meer zo strikt, niets mis mee om te doen wat je graag doet, toch? De bloemen zien er trouwens geweldig uit. Vicky#18

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I would zigzag stitch round the edges, perhaps with a different colour thread if you are making a bouquet.
    have a good week anyway
    Christine #61

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goodness you've been very busy. You fabric flowers look very pretty. Barbx #45

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie bloemen, ben benieuwd wat je er van maakt dat ze niet gaan rafelen. Is vliseline geen optie? Altijd doe ik eerst wat moet. Zaken gaan voor vermaken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten