vrolijk aan het werk

Doe jij ook inspiratie op door te winkelen of door bladen door te kijken.

Ik moet zeggen dat ik regelmatig het idee heb, dat de mensen van de bladen ook onze blogs bijhouden. Want ik kom nog wel eens mijn eigen originele idee tegen in een iets aangepast jasje. Tja. Zo gaat dat.

Maar goed... al bladerend in een boek van de bieb, bedacht ik ineens wat ik nog altijd wilde doen.


Ik wilde de bezem versieren haha. Ik naai op zolder en heb regelmatig pluizen en draadjes en die veeg ik dan naderhand bij elkaar met een oude bezem.
Toen ik toch bezig was, heb ik gelijk een randje geplakt om mijn witte prullenbak.


Dus dat heb ik maar eens gedaan...wordt dat tape nog eens gebruikt, anders liggen die rolletjes maar te wachten op een ander goed idee, nietwaar?

Én de kachelrichels kun je beplakken, maar dat vind ik niet zo leuk op mijn kamer. Dus is het één reepje geworden.



Op de overloop is het al een vrolijke boel.


Beetje lente in mijn huis.
Natuurlijk zou je het nog veel uitgebreider kunnen doen, maar dat laat ik dan aan 'de bladen' over.
En aan jullie...


Reacties

  1. Wel heel leuk maar wat ik voorzie dat gebeurt is dat de zijkantjes weer los laten ,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vrolijkheid straalt er vanaf.
    Ik moest lachen om je opmerking over het bewaren van de rolletjes tot er een goed idee komt.
    Dat herken ik helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, je moet er maar op komen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige vrolijke boel bij jou in huis!

    A beautiful day!
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten