Valentijn

Ja Valentijn mag dan commercieel zijn, er gebeuren toch gezellige dingen.

Zo kregen we een etentje aangeboden door een dochter bij haar thuis. Was heel lekker en gezellig zaterdag. 
Naderhand lekker samen D.M kijken.


En er vielen kaarten in de bus. Eén mét afzender (zo lief) en de ander zonder.


Ik moest er wel om lachen want ik wist wie helemaal blij werd van de melding dat een kaart met een lippenstift zoen gefrankeerd kon worden met valentijn.


Voor ons is het geen raadsel. Ik denk dat ze de postbode flink heeft laten lopen dit jaar.

Reacties

  1. Wat grappig !! Kan dat echt een Valentijnskaart frankeren met een zoen? Erg leuk! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en wat lief. Ik heb het ook gedaan en was er toevallig bij dat hij werd bezorgd. Daar was ik ook blij mee. Ik vind het ook altijd prettig als mensen even laten weten of een kaart is aangekomen. Je bent er nooit helemaal zeker van bij de post dat weet ik uit ervaring.
    Fijne dag en geniet van je kaarten.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief van je dochter! Dat je kon frankeren met een zoen wist ik ook niet! Leuk! Wat is D.M.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anoniem, Dat is De Mol. tv programma...;-)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten