t-shirt repareren

In een zak met leuke kleding zat dit gestreepte shirt. Precies goed van maat, makkelijk te combineren met wat ik heb, dus helemaal geschikt.

Of toch niet. Bij nader inzien zag ik waarom het weg moest. "Op de buik" zat een gaatje.
Jammer.

Het heeft een poosje op de naaitafel gelegen, tot ik op een avond daar zat. 
Toch maar eens uitvoeren wat ik van plan was.

Van de bloemen die ik al had liggen, kon ik best applicaties maken.



Dus aldus. En dan nog wat strooien met rode knoopjes... ook op de mouwophouders heb ik de witte knoopjes verwisselt voor rood.


Ziet er wel leuk uit.... (maar misschien is het wel té opzichtig)... 


Jullie eerlijke mening gevraagd... Kan ik hiermee rond lopen?




Reacties

  1. Prachtig, is niets mis mee! Altijd leuk om op deze manier weer iets nieuws te maken.
    Staat je goed!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk!! Staat leuk is is heel mooi geworden! Dit zou veel meer gedaan moeten worden ipv het zo makkelijk wegdoen van kleding,
    complimenten!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doen! Het is heel erg leuk!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, waarom niet. Het staat lekker stoer....geen mens die er aan zou denken dat de bloemen er op zitten om een gaatje weg te werken.

    Kei goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou er onderaan nog meer bloemen opzetten ...
    zeker draagbaar

    gr MArtine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je het niet zou weten, zou je denken dat het altijd al zo geweest is. Mooi hoor!
    Gewoon dragen, wanneer je wilt.

    Groetjes
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je er je lekker in voelt, doen. Wat dat 'opzichtig' betreft, als het bij je past is het geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi opgelost. Waarom zou het niet kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is geweldig! Ik zou nog een kleinere op de schouder maken en daar achter(dus op de rug) een nog kleinere en ten slotte een minibloemetje, langs de halslijn dus
    Maar zo kan het ook, de rode knoopjes zijn prima
    (persoonlijk zou ik nog even wachten op iets warmer weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dit gepimpte shirt! Natuurlijk kan dit, ik vind het niet opzichtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Elizabeth, ik zie je er zo in lopen, als t zonnetje schijnt! Past precies bij je!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts