hanger van vilt; sieraad


Gisterochtend even langs de "inloop". Ik kom niet meer elke week daar, en dat merk ik wel... 
Want die gezelligheid mis ik dan natuurlijk.

Maar gisteren was er tijd voor. Gelukkig.

En dan zijn er altijd weer mooie dingen die gemaakt worden óf die iemand bij zich heeft.

Joke liet me papier-maché schalen zien. Die zet ik maandag op mijn blog.
Ik voel me soms net een ekster...want wat had ze om haar hals? Had ik dat al gezien?
Haha... nee dus.

Of ik even een foto mocht maken. 


Het is een vervilte hanger... Je weet dat misschien wel.
Gepunchet heet dat geloof ik. Je maakt met een naald die daar speciaal voor is en waar een soort weerhaakjes aanzitten de wol vast op de ondergrond (of op de wol zelf).

Ik heb nb. zo´n punchnaaldensetje, maar ben er nog nooit serieus mee aan de gang gegaan.

Joke dus wel. Ze  maakte deze hanger die mooi stond bij haar kleding. Ze zou Joke niet zijn als ze niet ook nog eens wat toevoegde... in dit geval wat lovertjes. En misschien nog wel meer dat ik niet helemaal heb getraceerd.


Even nog een foto van de achterkant..dan zie je een beetje hoe het in elkaar zit.


Nou, wie oh wie gaat zoiets nog eens maken of misschien moet ik vragen, wie van jullie punchet wel eens? 

Laat het eens weten? Ben benieuwd...

Reacties

  1. Wel een punch apparaatje maar nog niet aan toe gekomen. Ik dacht misschien eens met de kleinkinderen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ooit een workshop naaldvilten (punchen) gedaan en daar een 'schilderijtje' met een kaboutertafereel gemaakt. Was léúk! Ook het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik heb ook een keer een workshop gedaan en heb doen beertjes gemaakt, heel erg leuk!Met kleinkinderen zou ik oppassen, die naalden zijn heel scherp en je kan je er lelijk mee prikken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi iets is dit geworden zeg.
    Ik hou van die kleurrijke creaties.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb een setje liggen. Eens een boek gekocht. Maar er verder nooit iets mee gedaan.
    Deze hanger ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten