doedelen van kaarten


Zijn jullie nog naar de handwerkbeurs geweest in Zwolle? En wat maakte het meeste indruk?
Heb je ook nog iets gekocht? 
Ik heb een magneetknoop gekocht om eens uit te proberen voor een tasklep en een soort net-snoer war je kleine kraaltjes in kunt gooien en wat dan een halssnoer wordt. Dat zie je wel een keer.

Nog maar eens een voorraadje kaarten gemaakt. Ik ga er voor zitten en begin dan maar ergens te tekenen.







Ik heb de smaak te pakken. Dus probeer ik van alles en maak ik "kopieën" van kaarten die ik al heb.



Die worden natuurlijk nooit hetzelfde...maar dat geeft niet.



Zo is het: 'one of a kind' haha.



Allemaal een fijn weekend.

Reacties

  1. Leuk zijn die kaarten geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed weekend terug en wat een "snoepjes" van kaarten.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad: "One of a kind"! Uniek en ook nog zelf gemaakt; daar kan toch niets tegenop?
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je super crea. Dit soort kaarten krijg ik niet voor elkaar. Bij mij worden er poppetjes enzo getekend met harkjes van handen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi die kleurtjes in die kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit mooie kaarten. Ik ben er ook mee bezig, af en toe.
    Heerlijk om te doen. Lekker persoonlijk.

    Weet je wat ook leuk is? Inscannnen, dan kan je ze op verschillende manieren bewerken op de computer. En er bijvoorbeeld zo een passende envelop bij de kaart maken.

    fijne dag vandaag,

    Lize

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten