dank jullie wel


Wat een weer 

Eerst eens even reageren op alle leuke reacties van afgelopen week op mijn 5 jarig bloggerbestaan.
Wat leuk om zulke verschillende reacties te lezen.

En een feestje hier thuis: was het idee... Wat zou dat leuk zijn he?!



Maar dat gaat niet gebeuren, helaas.
In ieder geval ga ik wel door met bloggen, maar op een wat lager pitje.
Dat heeft te maken met tijd en met toevoer van mooie/leuke ideeën.
Maar jullie horen van me.

Helemaal rechts bovenaan (als je op de pc mijn blog volgt) zie je een thumbnail van "dat ruimt op"..
Kan je misschien nog van pas komen, vooral als je (net als ik) een rommelkont bent en niet goed kunt ordenen.
Neem maar eens een kijkje op haar site, is leuk.
(oh en vraag je je af of ik verdien aan die reclame's? Nee hoor, dat doe ik niet. Ik vind het een handig adres en ken Tanja ook nog eens...)

Ok... dat dus allemaal vandaag... volgende keer weer iets creatiefs.
Fijne dag voor iedereen!


Reacties

Populaire berichten