kaartje doedelen

Er waren heel wat drukke dagen. Met familie- zonder familie.
Dit jaar hebben we veel kerstkaarten gekregen...meer dan vorige jaren.
Post is toch wel gezellig. Kerstkaarten heb ik nauwelijks verstuurd, maar de gewone post ging door..


Zo vast van hand ben ik niet...maar het komt uit een goed hart zullen we maar zeggen.
Ik zal nog een poging wagen om de kaart hierboven iets netter uit te voeren.
Kijken of dat lukt.





Zo kun je eindeloos dingen bedenken natuurlijk... Het is in ieder geval persoonlijk. En dat maakt het wel aardig.


En soms teken ik wel echt wat.... maar de poes komt er dan bijvoorbeeld wel zielig vanaf...haha.

Reacties

  1. Je kan het, ik kan helemaal niet tekenen. Ze zijn prachtig. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten