babypopje van Elianne


Op mijn laptop is dit ongeveer de ware grootte. (iets kleiner misschien)


Er is de laatste tijd regelmatig een babypopje uit Elianne's handen tevoorschijn gekomen.
Ping... zegt mijn telefoon dan... en daar is weer een foto van de volgende. Groter of kleiner, echt of met een fantasietwist, van alles kan het zijn.


Ze wil het even laten zien.
Deze popjes maakt ze en daarna zijn ze zo weg... want wie kan zo'n snoezig baby'tje nou weerstaan?


Dit kindje is de laatste die ze maakte.

'

En omdat het toch koud is.....


Wil je meer zien?

En op haar facebook is alles nog actueler...klik daarvoor hier

Reacties

  1. Oh..wat mooi!! En lief!! groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n aangeklede vind ik wel mooi. Het zijn kleine kunstwerkjes. Er is een tijd geweest dat ik et niet fijn vond om die kleine baby'tjes te zien. Ze deden me denken aan mijn miskramen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi ,net gezien naar de website en de facebookpagina ,het zijn net mini babys zeer talentvol gemaakt groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten