aquarel van Joke


Ja, na de aquarellen van eergisteren zijn we er nog niet...want Joke had veel meer aquarel bij zich.
Dus gaan we vandaag verder...:


Het is van alles wat. Zoals bovenstaande grote kaarten, die prachtig zijn geworden.
Maar ook onderstaande is goed te maken volgens mij.
Want de vissen zouden wel eens uit een kleurboek kunnen komen...
Heb ik niet gevraagd aan Joke, maar ik kan me dat zo voorstellen.
Eerst schilderen en dan apart de vissen schilderen... waarna ze worden opgeplakt.



En dit eigenlijk klassieke aquarel is natuurlijk ook prachtig.
Wat een verschil in uitvoering: uiteindelijk krijg ik er toch ook wel weer zin in om zoiets eens te proberen. Die inloopochtenden werken inspirerend.


Reacties

  1. Wat een mooie aquarel! Ik ben zelf niet zo knap dat ik zoiets op papier krijg.. mijn zus is meer van het schilderen... Ik vind het prachtig om naar iemand te kijken die aan het aquarellen is! Ik snap dat je dit heel inspirerend vindt!

    Groetjes van Priscilla
    creatodapris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten