5 jaar blogger

Eigenlijk is het zomaar voorbij.... de datum van 5 jaar bloggen.
Want er was nogal wat afleiding deze dagen. (zie gisteren)


Als je begint- schoorvoetend-  heb je geen idee wat je overhoop haalt. Gelukkig maar dat je in dit systeem een paar posts tegelijk kunt maken en 'klaar' kunt zetten voor het moment dat ze mogen verschijnen... want ik zit niet precies elke dag om 8 uur achter de laptop.


Het idee om allerlei moois te posten is wel gelukt. 
Dank voor de leuke reacties van jullie... en ik weet dat er volgers zijn die anoniem blijven. Soms hoor ik via via een reactie. Grappig is dat.


Ik heb er over gedacht om een give-away ter ere van dit jubileum te maken/versturen. Maar dat lijkt me niet zo fair tegenover al die volgers die niet kunnen/willen reageren. Ik heb niet iets anders kunnen bedenken... Wie oh wie heeft er een feest-ideetje?

Wat leverde het mijzelf op? (Behalve het plezier van het bloggen en de reacties die erop kwamen).
Het op het spoor komen van andere fantastische blogsters... 
en leuke contacten dichter bij huis. 


Ik ben extra gaan waarderen wat mensen maken, zelfs als het eenvoudig lijkt, is het goud waard omdat iemand de moeite heeft genomen en plezier heeft gehad. 
Zo heb ik een verstandelijk gehandicapte vrouw gezien die niet kon praten, maar die een enorm kleurgevoel had en veel smaak. Wat kon ze goed de kleuren bij elkaar brengen en iets vrolijks samenstellen op papier. Wat een talenten zijn er om je heen.

Het is bijzonder: je leert anders om je heen kijken.

Ook naar de natuur:

 Naar de bijzonderheden van je alledaagse omgeving.


Niet alle foto's daarvan komen op dit blog... 
Maar misschien ga ik komende tijd toch de focus wat verleggen... niet meer alleen gemaakte dingen, ook andere dingen. ik moet er nog eens even over denken... 


Vandaag dus een aantal foto's die laten zien dat ik geniet van zoveel mooie kansen om een foto te maken. Mogen jullie daar even van mee genieten.

Ik hoor graag wat jullie triggert in blogs? Lijkt me leuk om te weten.


Reacties

  1. Gefeliciteerd met je 1e lustrum! Prachtige foto's en creaties. Ik geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van diversiteit! Wij bloggers horen bij elkaar en maken met elkaar wat moois. Voegen verrassende dingen toe. Ik geniet van je blogs, als reageer ik niet altijd. Blog je al zolang! Wat een volhouder :-)

    Wie oh wie heeft er een feest-ideetje? Nou, eh ... we komen gewoon op de koffie bij jou en nemen allemaal iets lekkers mee.

    Knuffeltje en ga alsjeblieft door met bloggen want je schrijfstijl is ook zo leuk en goed.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Ellis,

    Nog maar korte tijd lees/volg ik je blog. Wat leuk zeg al weer 5 jaar dat je dit doet.
    Het is altijd een verrassing wat er op staat. Kan dit echt wel leuk vinden.
    Soms wil ik persoonlijk reageren en zou dat dan liever via een e mail adres doen. Kan dit?

    Je doet zoveel leuke dingen, waar een creabea zoals ik best wel de "kriebels" van krijg.

    Zie uit naar je vervolg.
    Groet, Tineke.




    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeleciteerd met je 5 jaar bloggen ,ik ben een volger die met regelmaat eens afkomt naar jou blog ,hou ook van foto's nemen van eender wat ik zie , nog vele jaren blog plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 5 jaar bloggen. Vandaag pas je blog ontdekt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je lustrum! ik blog ook al heel wat jaartjes en geniet van alle andere blogs, van wat anderen laten zien. Het is ook leuk voor mij om een soort knutsel archief te hebben. Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, ik heb leuke dingen bij je weg gehaald, de kerst hanger bv, hij hangt nog, ik wil graag een andere hanger voor het raam! Maar wat? Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is al weer een tijd geleden dat ik hier bij je rondkeek. Het blijven originele en verrassende verhaaltjes en ideeen, waar je steeds mee komt! Ga zo door - men waardeert het!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten