tak aan de muur


He, he.... de bomen zijn kaal! Wat kun je met een mooie kale tak?

Bij het opschonen van mijn foto's kwam ik "de" tak aan de muur weer tegen.

Ik kreeg van mijn moeder (meer dan 20 jaar geleden) een mooie kronkeltak. In die tijd deed niemand daar iets mee in het interieur... Tenminste ik kan het me niet herinneren.

Mijn moeder kon 'm toen niet kwijt en ik wilde 'm maar al te graag.

Eerst hing ie aan een spijker aan de muur in onze slaapkamer.






Later kwam ie in de woonkamer en daar heeft ie toch een hele poos gehangen. Maar ja...toen maakte je nog niet speciaal foto's van zoiets.

Ik heb de tak weer gevonden op foto's en uitsnedes gemaakt.
Zo kunnen jullie ervan meegenieten.

Ik deed wel eens vaker wat met iets wat eigenlijk in de prullenbak hoorde... zoals een oud bosje rozen



Hier die foto opgediept uit het archief... 1999 was dat.
Ach een mens moet toch wat?! ;-)

Reacties

Populaire posts