sterretjes van papier: turorial













Al een tijdje ligt het te wachten... kartonnen rechthoekjes.
Afval waarschijnlijk, ik weet niet meer hoe ik er aan kom. Maar ik wilde er graag nog iets van maken.
Sterretjes dus.


Nou ben ik niet zo'n goede knipper en dus worden de sterretjes niet allemaal even gelijk.
Maar dat geeft niet.
Ik knip ze eerst vierkant en dan uit elke rechte kant knip ik een 'hap'

Twee kartonnetjes dwars op elkaar en voilá; je hebt een ster.



Dan naai ik de sterretjes aan elkaar en lijm er nog knoopjes op.
Gezellig ziet dat er uit.
En als laatste naai ik een lusje van een lintje. 

Zie zo... eerst aan mijn kistje. (dat zie je morgen met kistjesdag)



En dan in een envelop naar een goede kennis.





Reacties

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten