dinsdag-kistjesdag: rood met wit


Gisteren liet ik zien hoe ik sterretjes heb gemaakt uit kartonnen kaartjes.
Het is heel leuk om te doen... en het resultaat mag er zijn.

Eerst even zelf genieten van mijn sterretjes. Ik kijk de kamer eens rond, wat past erbij?
Het kindje van Elianne...



Wat betreft die sterretjes...: Ze passen goed in een envelop, dus zijn ze inmiddels verstuurd.
Tja...mijn kabouter staat er nu weer alleen voor.
Maar volgens mij blijft ze vrolijk.

Allemaal gezegende kerstdagen.. Ik neem even feestpauze. Tot 2016!

Reacties

  1. Het staat erg leuk en wat een lief popje maar dat is wel aan Eliane toevertrouwd.
    Ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen en tot 2016.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om de sterretjes te versturen!
    Geniet van de feestdagen en een fijne jaarwisseling gewenst!

    Groetjes van Priscilla
    creatodapris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten