opbergbord. recycling jeans

Pas geleden kwam er een filmpje voorbij op facebook wat ik met aandacht heb zitten bekijken.

klik hier voor de instruktievideo

Wat een leuk idee.

Toen er een surprise gemaakt moest worden voor één van onze kleindochters, was ik er al gauw uit: dit ging ik proberen.

Zonder naaiwerk, maar wel met lijm
Ik heb een spuitbus met lijm gebruikt op een hardboard plaat.
( de achterkant heb ik provisorisch vastgeplakt met tape, zoiets mag nog met een surprise)



Bij alle lijm had ik textiellijm staan, en die heb ik gebruikt voor de zakken. Het zit muurvast.

Toen kwam het probleem van het kunnen ophangen van dit bord. 
Ik vond een paar bretel klemmen en die voldoen prima...



Het is dus helemaal goed gekomen met de surprise en zeker voor herhaling vatbaar.



Reacties

Populaire posts