crepe papieren roos en een naaimachine

Hebben jullie nog Sinterklaasfeest gevierd?

Na een paar Sint-loze jaren hebben we dit keer de uitnodiging aangenomen om het te komen vieren bij onze kinderen wijt weg.


En het werd gevierd zoals wij er van houden: kleine kadootjes voor lage prijsjes, lootje trekken, surprise maken en natuurlijk het gedicht.

Het was leuk. Ik moet zeggen dat ik veel plezier heb beleefd aan de voorbereiding, vooral van het bij elkaar scharrelen van kadootjes voor iedereen...want dat horen oma's nou eenmaal te doen.

Daarnaast moest er een surprise komen. Dat vond ik ingewikkelder.
Maar het is gelukt.

De rozen die we op de inloopochtend maakten, heb ik in mega uitgevoerd.


Zo kwam ik er achter dat er veel verschil bestaat tussen crêpepapier en crêpepapier.
Dus laat ik me een volgende keer niet meer misleiden door "goedkoop".

Bij het minste of geringste scheurde dat goedkope spul...
Uiteindelijk werd het- na een boel gepruts en gezucht en gedoe- één roos, die ermee door kon. (ja, dat overkomt ook deze "creatieve blogster vaker dan je denkt).
Ook het blad eromheen kon me niet helemaal bekoren, maar op een foto ziet het er toppie uit (ha).


En wat kreeg ík als dank? Deze geweldige naaimachine met een prachtig gedicht van een kleindochter.


Ja het was leuk... je zou bijna denken dat je geen Sint-feest meer moet overslaan als ouwetjes.

Reacties

  1. Prachtige roos en je naaimachi e helemaal top.Heel creatief. Dat zijn de mooiste sintvieringen. Het hoeft niet groot en duur, het gaat om het plezier van de voorbereiding en de verbaasde gezichten bij het uitpakken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Oma dat was toch helemaal prachtig! Schitterend die naaimachine. Op zich al een cadeau,daar houd ik wel van. Hier kwam het hele spul bij ons. Beregezellig en een hoop rotzooi maar iedereen ging tevreden naar huis, geweldig. Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk die naaimachine.
    En de roos ziet er op de foto top uit!
    Ik heb dat ook met Sinterklaasfeesten. Dan wil ik zelf iets leuk maken. Dit jaar hebben we geen Sinterklaas gevierd, scheelde me heel wat tijd;) Maar ik miste wel de (voor)pret.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die roos ziet er prachtig uit hoor!! en die naaimachine is heeeeel gaaf, wat leuk bedacht.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts