Nieuwe denimtas

Er is er weer één !

Na al die tassen die ik al heb gemaakt, ben ik nog steeds bevlogen en wil telkens het wiel weer opnieuw uitvinden.


Elke tas wordt daardoor totaal anders, natuurlijk alleen al vanwege het verschillende materiaal.

En ik ben er tevreden over ;-)


Ook deze tas heeft twee voorkanten, zoals al mijn tassen.
Er zit een goede rits in en heeft een verstelbare schouderband.


De tas is gevoerd met een vrolijk streepstofje en heeft twee binnenzakken.


Mijn ervaring is dat de zakken aan de buitenkant ook ideaal zijn. Ze maken bovendien de tas interessant om te zien. 

Er moet nog een label op van alles-vanellis, maar als je belangstelling hebt? 
Hij is weer te koop en kost 35,00 euro.

Reacties

  1. Ze blijven leuk....en idd altijd anders! Ook heel erg leuk om te maken. Ik maak ook altijd 2 voorkanten.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze tas ziet er heel leuk uit!

    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten