bloeiende vetplant

Vandaag ben ik er weer.... het was even nodig om pas op de plaats te maken. 


Wat ik jullie wil laten zien, is dat mijn vetplant appeltjes heeft gekregen.
Wel heel aardig dat ie vrucht draagt.


Soms denk je dat je geen vrucht draagt... dat het er niet van komt.
Maar misschien komen die vruchten er wel op een andere manier als dat jij verwacht.

Ps... Ik heb meteen al twee reacties binnen en ik bloos een beetje.
Ik neem jullie namelijk in de maling. Deze appeltjes groeien aan de bomen in ons wijkje...en die vetplant... ach dat is een gewone vetplant. 

Reacties

  1. Welkom terug na je stapje terug.
    Nooit geweten, dat die plant vrucht, zulke schattige appeltjes, kan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vetplant! Deze ken ik niet. Wat is de naam van deze plant? Is het een soort crassula?

    Groetjes, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dit soort grapjes daar zaten we weer op te wachten. Fijn dat je er weer bent. Fijne dag, groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuke grap met een mooie les! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt leuk bedacht, weer eens wat anders als een kerstster

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grapjas, ik zat te turen hé die plant heb ik ook maar bij mij komt er nooit wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik dacht het ook even ... dat het echt was

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten