WOYWW denimtas maken

This time, I will make a blogpost in English...because today there will be more visiters from other parts of the world.

My 'What's On Your Workdesk Wednesday'.... today is my desk with denim.
It's some time ago I made the last denimbag.



So I started again.

One bag is allmost ready, but my iron is damaged, so I have to buy a new one.
Than I'll finish this work.

In that time, I create a new bag....



Hallo Nederlandse gasten. Zoals je ziet, eerst maar in (gebrekkig) Engels. Dat heeft te maken met de bezoekers van deze dag... Dat WOYWW is meer internationaal dan anders.
Regelmatig  bezoeken mensen uit het buitenland mijn blog. (Amerika, Canada, Rusland, Israël, België enz). Maar voor zoiets als dit, is het handig als ik wat engels er tussendoor gooi.

Evengoed zijn jullie welkom ;-)

Vandaag dus een tafel met denim. Ik ben door mijn tassen heen...Heb er nog twee en dus komt er weer een voorraadje.

Telkens was er een klus die voor moest, tot ik alles aan de kant heb geschoven omdat er anders niets meer komt van dat leuke denim/spijkerbroeken werk.



Eén tas is bijna klaar, maar mijn strijkijzer is stuk en moet worden vervangen. Ik kan niet verder daardoor. Daarom toch maar aan een nieuwe tas begonnen. Eens even kijken of ik wat 'productie' kan draaien, haha.
Over een tas doe ik overigens wel heel wat uren. Die 35,- euro die ik ervoor vraag, dekt echt niet het aantal uren. En zeker niet het unieke karakter van elke tas.
Maar het is zó leuk om te doen.
Gelukkig maar, anders deed ik dit niet meer.

Reacties

  1. I like the look of your denim sewing...you'll have to show us a picture of the finished bag. Kyla, another WOYWWer made a craft apron out of the top of a pair of jeans, it looked amazing!
    Hugs, LLJ 14 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gosh, there are a lot of jeans there for you to use. Enjoy what you are doing and show us all the bags when you have time.
    Hugs, Neet 1 - thanks for visiting me earlier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Elizabeth...happy WOYWW and thanks for visiting my desk. I think you recycled denim bags are just fabulous....makes me want to try out this idea. Have a wonderful week Cheers RobynO#35

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar je tassen als ze klaar zijn!

    Groetjes, Sofie #56
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig drukke werkplek!
    ja als thuiswerkster krijg je je uren nooit vergoed!
    zit soms een week lang te haken en te worstelen om een klein knuffeltje netjes in elkaar te zetten en dan nog vindt men 3,50 teveel gevraagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh up cycling denim, love it.
    Thanks for visiting my desk already
    Kyla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten