tiny little baby's of Elianne Schoneveld.


Ja... af en toe kom ik eens langs bij Elianne om op te passen. En als ze dan weg is, kijk ik eens om me heen, wat er nu weer te vinden is.

Ze weet het ook stiekem wel, dat ik foto's maak...



Want hier en daar vind ik allerlei moois.

Zoals deze babytjes geboetseerd van klei.

 Hieronder met het handje van onze kleindochter erbij...



Dit handje dus.. dat is echt, haha.


Kijk eens hoe klein: 


En hoe gedetailleerd.



Even iets dichterbij halen....




 En deze dan... in een schuitje.


Zie je dat deze weer heel anders is/ligt?


Blijft toch leuk he?

Reacties

  1. je dochter maakt kunstwerkjes.
    ook ik blijf ze prachtig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten