kaart van Flora


Dat is nou zo leuk; als ik op de inloopochtend binnen loop, zijn er meestal wel wat gasten die iets bij zich hebben om te laten zien.
Ook gisteren kwam Flora weer voor de dag met een paar van haar kunstwerkjes.
Vandaag laat ik jullie deze kaart zien.


Volgens mij is er nogal geduld voor nodig om zoiets moois te maken.
Ik laat jullie graag meegenieten. 


Het verrassende van deze kaart is dat ie op een bijzondere manier uitklapbaar is.




Hoe het bij elkaar gehouden wordt? 
Nou, met een heuse sluiting:



Vinden jullie deze ook niet super!

Binnenkort nog zo'n juweeltje.



Reacties

  1. wat een ingewikkelde kaart!!
    lijkt wel een boekwerk.
    ik zie hier heel veel mogelijkheden mee, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten