fotoseries maken, doe je mee?

Jullie hebben het intussen wel door... ik heb niet zo veel inspiratie en weinig tijd.
Op dit moment staat mijn koelkast te ontdooien, ben ik mijn keuken aan het poetsen en zat te zoeken naar hoe ik mijn oven schoon kan krijgen. Ik ben er al achter dat ik dát niet vandaag ga doen.

Zit ik achter de pc dan is het gevaar groot, dat ik "nog even..."  Ken je dat?

En toen bedacht ik dat het goed zou zijn als ik toch een levensteken geef.
Want zo blogloos is eigenlijk weer jammer.

Maar wat heb ik te bloggen.

Misschien een creatieve opdracht voor jullie? En als ie klaar is....wil ik het resultaat wel posten!

Nou bijvoorbeeld.. maak wat series deze winter.

Jullie kennen waarschijnlijk wel mijn keukenseriefoto's
klik hier
Misschien ook wel die foto's van wat je onder je voeten hebt.
klik hier
En die wc's.
Leuk toch.
(hoewel op mijn pinterest een enkele foto door een ander is genomen, is het meeste op deze borden eigen werk)

Op pinterest vind je vaak allerlei borden van mooie deuren, keukens, tuinen enz.

Maar de uitdaging is veel leuker als je zelf een serie maakt.
Alleen wat jíj tegen komt. Daar doe je dan een poosje over.

Zo heb ik een serie: fietsen.
klik hier
(Het zou zomaar kunnen dat jouw fiets er bij staat?)

en ook nog een serie "uitzicht" 
klik hier

Utrecht:

En het is bijvoorbeeld de moeite waard om gewone dingen vast te leggen voor het nageslacht. Dat dat wat is, blijkt wel uit de vele nostalgische plaatjes die je voorbij ziet komen. Ze roepen herinneringen aan vroeger op. En nu is later vroeger...dus.

Wat denk je van plaatjes van je eigen woonplaats. Je zult zien, dat je dat later leuk vind.
Of een toer door je eigen huis...Over 10 jaar ziet alles er weer zó anders uit.

Elk seizoen vastleggen op een foto kan ook.

Nou ja. Je hebt vast wel zelf een leuk idee. Toch?

Reacties

  1. Leuk idee, ga alvast bedenken wat het gaat worden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het zo lees stimuleert dat wel weer vind ik altijd .het prikkelt de fantasie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik wel een leuk idee! Foto's van de natuur zijn altijd mooi, bijvoorbeeld van de wolken/lucht of van bomen. Ik ben gek van bomen.

    Groetjes, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee weer.
    Mijn zus is op vakantie geweest naar Marokko en plaatste op haar Facebook veel mooie series.
    Zo had ze er 1 van deuren, 1 van mensen, 1 van kleuren enz enz.
    Zo leuk om elke keer terug te kijken en echt, de meest mooie foto's zie je voorbij komen.
    Ik ga er eens over nadenken, wie weet......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd zodenk ik er ook wat is bloggen ,is een beetje nalaten ,fotos posten ,gedachten eender wat .. later die wilt ,men 2 dochters men man ,familie en vrienden die kunnen later dan eens zien wat spookte ze allemaal uit op computer : ) en ook voor mezelf we weten niet wat ons in de toekomst staat tewachten bij ouder worden dan zal ik al blij zijn dat ik men blog nog kan bekijken gewoon wat posten eender wat opkomt dit moment zo zie ik het bloggen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook ik heb een poos wekelijks fotoos gemaakt van de tuin..leuk om te zien dattie dus echt iedere week anders is..
    ook heb ik fietstochtjes met fotoos gezet op een hobbysite...gewoon in mijn eigen woonplaats de mooiste landelijke routes gefietst en ondertussen fotoos gemaakt.
    het inspireerde anderen om zelfs naar mijn woonplaats te komen om ze dan ook te fietsen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten