3-D boom knippen.

Tja...vakantietijd brengt voor een oma verschillende aangename 'verplichtingen' met zich mee.
Ik was dus weer even afwezig.

Het was een drukke maar leuke week.
Maar ik ben er weer.
Het is niet helemaal duidelijk of ik deze week ga vullen met leuke dingen. Er staat nogal wat in mijn agenda en mijn energie is beperkt deze week. En zoveel voorraad heb ik niet.
Maar evengoed heb ik voor vandaag wel iets gezelligs.


Elianne heeft een aardig ideetje 'uitgeprobeerd', dat is een blogpost waard

Hebben jullie nog ergens zo'n lijstje liggen en een oud boek en een schaar....en wat 3-D tape...
Misschien is dit dan een aardig karweitje om te doen voor een zonnige maandag-namiddag.


Ik wens je een gezellige week toe.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten