WOYWW galajurk

What's on your workdesk Wednesday...
Vorige week vertelde ik over de jurk die ik aan het maken ben voor onze kleindochter.
Nog even afmaken dan.


De jurk is eindelijk klaar en de blaadjes zitten op de plaats. En de jurk past.



Voorkant:


Achterkant: hier lopen de blaadjes over de rits door.


Ik vond het heerlijk om deze jurk te versieren. Dat is echt mijn ding.



En voor de petticoat heb ik mijn bruidssluier maar verknipt..( die is bijna 40 jaar oud)



Hoe het staat, laat ik over een poosje zien. Als de première voorbij is.


Reacties

  1. Dit is een leuke rubriek! Eens kijken of ik me aan gaan melden...
    De jurk (eigenlijk ´japon´ :-) ) wordt prachtig! Geweldig dat ze mee mocht spelen in de film. Mijn DH had zich aangemeld, maar helaas niet uitgekozen.
    Nog veel plezier met het maken/passen en ik hoop voor je dat de petticoat van de sluier goed is, dat geeft wel iets heel veel extra´s!
    fijne dag
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kleindochter boft maar met zo'n oma. Wat een enige jurk is dit. En wat zijn de details prachtig afgewerkt. Echt helemaal top!👍

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love those leaves, especially the ones with the pearls attached! This dress is gorgeous! You have done a superb job sewing it. That is a great idea using your wedding veil as a petticoat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous work - what a pretty dress, I love the petals around it. Thank you so much for stopping by my desk, I hope you have a great week,
    Diana #18

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zal ze er uit zien. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm late, so I wonder if the dress has been worn to the event? It's absolutely beautiful, you must be very pleased. I love the leaves and the teeny pearl embellishments. My word, you are patient!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten