rondjes haken




Voor de vakantie haakten we op de inloopochtend rondjes. Je kunt er van alles mee, dus was dat een aardig idee.

In ieder geval voor mij een aanleiding om eens in mijn "woldoos" te duiken voor passende kleurtjes.



In het wilde weg ben ik aan het haken gegaan. Niet zo netjes afgemeten...ik doe maar wat.
Zo worden ook niet alle rondjes exact even groot of zo... niet goed uitgeteld. Het gaat meer op 'gevoel'
Nou ja..evengoed wordt het wel wat hoor.
En dan moet er nog een 'randje' omheen.... 



Het volgende is; hoe maak ik ze aan elkaar. Dat wordt puzzelen. Doe ik dat met een losse draad en gaat dat hakend? Dat lijkt nergens naar, dus haal ik het weer uit.



Ik kom erachter dat ik ze gewoon aan elkaar moet naaien. Zo ontstaat er toch een regelmaat.
Zelfs in de vorm, haha.... 


Nou nog bedenken wat ik er mee wil.

Reacties

  1. Dat wordt vast mooi, de kleuren zijn prachtig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en vrolijk!
    is nu al op weg om een prachtige sjaal te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts