leuke fiets en andere opmerkelijkheden

Sinds een poosje heb ik een 'fietsentic'. Ik kan het niet laten om opmerkelijke fietsen op de foto te zetten.
Daarvan vinden jullie op mijn blog al één en ander terug.


Afgelopen zaterdag was ik in de stad Zwolle aan het rondstruinen. Open-monumenten-dag lokte me naar de stad. Ik kom dingen tegen waar ik van kan genieten.


En toen zag ik deze fiets staan.. heel creatief versierd. 


Herken je de fiets en is ie van jou...meld je dan. Ik wil dat wel weten.

Verder kijk ik wat beter om me heen op zo'n dag.
Zo zie je nog eens wat, wat een ander misschien niet direct opvalt.



Met een monumentendag ben je bezig met verleden. Maar Zwolle is vooral een stad van de toekomst.
Allemaal studenten vinden hier een woon- en leerplaats.
Dat levert een boel gein op... ik zie de humor er wel van in.


En ik vraag me verbaasd af: hoe hebben ze dat ooit in de boom gekregen?


Humor genoeg... want wat vind je van deze combinatie... Zo'n kamer met een zitzak op de grond.
Bij de vraagtekens in mijn ogen, vertelde een mevrouw, dat je erop kon gaan liggen om te genieten van het plafond. Tja...


En dan nog deze deur.... wat heeft die metselaar met zijn paslood gedaan?

Genoeg leuke dingen gezien in ieder geval.

Reacties

  1. Wat ontzettend leuk zeg!!!
    Die schoenen.....ik denk net zolang gooien totdat ze blijven hangen......en alleen de lol al tijdens het gooien is de moeite waard.
    En die deur.....hi hi.....zou er 1 van mij kunnen zijn ;-)
    Ik denk dat de metselaar blij was dat het af was en dat hij het zelf had gedaan, ach en dan kijk je niet op een beetje scheve zijkant.
    Wat een leuke dag zul je gehad hebben.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke blog. Ik heb er ook van genoten, net als Daphne hierboven. Die constructie is scheefzakt door de oudheid, volgens mijn man. Of je hebt de foto bewerkt zodat de muur scheef lijkt (zei hij).

    Heel leuk, die opmerkelijkheden van jou. Vooral die schoenen in de boom. Misschien hebben ze er een hoogwerker bij gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts