kadootje van hortensia's

Af en toe heb je niet de mogelijkheid om naar de winkel te rijden en een kadootje te kopen voor je vriendin. Kan gebeuren.

Wat te doen? Eén van onze dochters heeft dat goed opgelost.
Zie deze foto's.


Ik had vroeger een lijstje daarvoor van ideeën die ik kon gebruiken om tóch een aardigheidje mee te kunnen nemen.

Bij mij was het toen -geldgebrek-. 
En je zou je zomaar kunnen voorstellen dat dat ook nu weer een rol speelt.

Of je zit te ver van de winkels..

Of de winkel is al dicht.
Ik had wel een kadootjesdoos maar die bevatte niet altijd iets geschikts.



Wat is het heerlijk als je uit je tuin kunt plukken en er iets van kunt maken waar een ander blij van wordt.


Reacties

  1. Dank je wel! Dit ideetje kan ik heel goed gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima oplossing! Hier zit er ook niet altijd iets geschikts in de cadeau bak en dan is een bloemetje wel zo leuk. Bovendien, het gaat toch om de aandacht die je aan iemand geeft in plaats van dure cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten